سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش مرحله به مرحله پدیکور ناخن

این شما و این هم یک آموزش کاربردی دیگر در حوزه آرایش از آموزشگاه آرایشگری الماس نشان.

مراحل آموزش پدیکور ناخن

1پاک کردن لاک ناخن

همیشه اولین و مهمترین مرحله آرایش ناخن، پاک کردن لاک است.

2. پای خود را خیس کنید

برای این مرحله شما نیاز به یک کاسه یا هر ظرف عمیق پر از آب گرم یا ولرم دارید. اگر یک کاسه، لگن یا هر ظرف دیگری که بتوانید هر دو پا را همزمان در داخل آن قرار دهید تهیه کنید عالی است. اگر هم ندارید اشکالی ندارد. اما زحمت جابجا کردن پاها برایتان بیشتر میشود.

3مراقب کوتیکول ها باشید

در مرحله دوم از آموزش پدیکور ناخن پا شما باید از یک چوب کوتیکول استفاده کنید تا لایه کوتیکول روی ناخن ها را جمع کنید. کوتیکول یک لایه پوستی بسیار نازک و تقریبا شفاف است که بخش رستنگاه ناخن را میپوشاند. در اغلب اسپاها و سالن های زیبایی این لایه برداشته میشود اما اگر شما در خانه این روش را امتحان میکنید، بهتر است دقت کنید و یا از خیر آن بگذرید. زیرا امکان آسیب رساندن به پوست وجود دارد. استفاده از چوب کوتیکول بهتر است همراه با روغن کوتیکول و به دست متخصص آرایش ناخن صورت بگیرید.

4لایه برداری از کف پا

پوست کف پای برخی از خانم ها ترک برداشته و یا اینکه یک لایه پوست سلول مرده دارد. ما باید با کمک سنگ پا یا روش های دیگر اقدام به برداشتن این لایه کنیم و ترک خوردگی ها را ترمیم کنیم. به این کار لایه برداری کف پا گفته میشود.

5صاف کردن پاشنه و پا با فایل مخصوص پا

پاشنه های پا را می توان با استفاده از رسپ، سوهان یا فایل مخصوص پا صاف و یکدست کرد. دقت کنید که سنگ پا را نباید برای بخش هایی از کف پا که پوست نازکی دارد استفاده کرد. بلکه تنها به جاهایی که ضخامت زیادی دارند بسنده کنید و فقط همان بخش های را سنگ پا بکشید.

7. ناخن ها را تمیز کرده و سوهان بکشید

8. پاها را ماساژ  دهید

9لاک زدن ناخن ها

از دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان به آموزش ناخن، آموزش گریم، آموزش تاتو و... میتوان اشاره کرد.