سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاشت ناخن

راه حل مناسب برای برطرف کردن مشکلات ناخن و داشتن ناخن های زیبا وبلند، کاشت ناخن توسط متخصصی است که دوره های آموزش ناخن را گذرانده است.

میتوانید جهت حرفه ای شدن در دوره های آموزش آرایشگری در بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران شرکت کنید.

اگر بیماری عفونی و قارچی دارید از کاشتن ناخن منصرف شوید چون بیماری شمارو شدیدتر می کند.

بهترین نوع کاشت ناخن از لحاظ زیبایی ومقاومت که دارای رتبه بالا می باشد، کاشت ناخن پودری است، به دلیل زمان بالا در کاشت این نوع ناخن و سوهان کاری دقیق بعد از کاشت به افراد دارای وقت و حوصله بالا توصیه می شود.

کاشت ناخن ژله ای:

افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند می توانند از این روش به علت بد طعم بودن مواد آن از آن استفاده کنند.

 کاشت ناخن قالبی:

بی کیفیتترین کاشت ناخن شناخته شده است زیرا در برابر روشهای دیگر ماندگاریش کمتر و مواد بیشتری برای کاشت ناخن استفاده می شود.

 کاشت فیبر گیاهی:

مواد این کاشت ناخن فیبرمثل مواد ژل می باشد با این تفاوت که بجای استفاده از تیپ ازریشه گیاه روی ناخن استفاده می شود. مراحل گذاشتن مواد مانند سایر کاشتهای دیگر است.

کاشت دیپینگ:

بدون قلم مو و لیکویید انجام می شود یک پرایمر مخصوص به اسم پرایمر کاز داره یه لایه پرایمر میزنیم ناخنو غوطه ور میکنیم تو پودر مورد نظر این دو مرحله اینقدر تکرار میشن تا به نتیجه دلخواه برسیم.

کاشت سیلک:

اگر ظاهر طبیعی ناخن هایتان مشکلی ندارد ولی از ضعیف بودن و شکننده بودن ناخن هایتان ناراحت هستید میتوانید از این روش کاشت ناخن استفاده کنید.

 کاشت ناخن میکس:

ترکیبی از کاشت ناخن، پودری و ژله ای است، از بقیه کاشت های دیگر گران تر است در این روش بعد از ضد قارچ، کاشت پودری را انجام می دهید. بعد از سوهان کشی لایه ای از ژل را روی ناخن می گذارند و داخل دستگاه یووی خشک می کنند.

کاشت ناخن فرنچ:

این نوع کاشت با دو روش دائم و موقت انجام می شود در کاشت فرنچ موقت با تیپ فرنچ قد ناخن طبیعیه فرد حداقل تا3 میلیمتر باید باشد بعداز انجام مانیکور و شاین آف، کلینزر، و ضدقارچ تیپ شیشه ایی را با پودرهای کاور مثل هلویی یا رنگ دیگر می زنیم و بعد با استفاده از لاک آن را طراحی می کنیم.

کاشت مرمریت:

تکنیکی است که در داخل کاشت استفاده می شودو به داشتن ناخن زیبا کمک می کند.