سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 تکنیک آرایشی برای اینکه کم سن تر به نظر برسید

مراقبت از پوست برای نشان دادن سن کمتر از حد واقعی، در گریم و میکاپ اهمیت دارد. آرایش کم سن تر به نظر رسیدن یک الزام دارد و آنها هم تعیین یک روتین مراقبتی پوست است.با بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران همراه باشید و کلیک کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون مراقبت های پوستی و آموزش پوست اینجا کلیک کنید.

1- استفاده از کانسیلر:

اگر نمی خواهید تا آرایش سنگین و حتی زیادی داشته باشید، باز هم نباید قید استفاده از کانسیلر را بزنید. بنابراین باید از آن برای محو کردن و رفع تیرگی دور چشم و تیرگی دیگر قسمت های صورت استفاده کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش گریم

2- استفاده از پودر فیکس:

گاهی استفاده از کرم پودر ها یا سایر مواد آرایشی باعث شاین و براق به نظر رسیدن آرایش شما می شوند و این مسئله برای جوان یا طبیعی نشان دادن آرایش مضر است. سعی کنید به واسطه پودر فیکس آرایش نواحی چرب شده را خشک نشان دهید و به ماندگاری آرایش کمک کنید.

3- استفاده از رژگونه ملایم:

استفاده از رژ گونه برای انجام جوان تر نظر رسیدن بسیار ضروری است. اینکه صورت شما یکدست سفید یا کلا گندمی و یک رنگ باشد چندان جالب نیست. یک رنگ ملایم از رژ گونه به شما اجازه می دهد تا کم سن و سال به نظر برسید و چهره تان شاداب باشد.

4- استفاده از هایلایتر:

هایلایترهای آرایشی گول زننده هستند! آنها کاری می کنند که یک شخص در مواجه با دیدن صورت شما فکر کند بینی سر بالایی دارید، چشم های درخشانی دارید یا گویی نور روی صورت تان منعکس می شود. این موارد برای انجام آرایش کم سن تر به نظر رسیدن مناسب هستند. می توانید از این هایلایتر ها با بافت کرمی در بالای استخوان گونه ها، پایین پل بینی، گوشه های داخلی چشم و بالای کمان ابرو هایتان استفاده کنید.

این موارد کاربرد بیشتر هایلایتر ها را شامل می شود. اما فراموش نکنید که استفاده بیش از حد از آنها برای انجام آرایش کم سن تر به نظر رسیدن، صورت شما را مشابه یک ظرف براق می کند و مابقی استراتژی ها را از بین می برد.

منبع :

http://www.gymju.ir/