سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا نباید لیفت و لمینت مژه را در خانه انجام دهید؟

لیفت و لمینت مژه در واقع یک روش جدید است که به وسیله مواد ویتامینه و روغنی، باعث خوش حالت شدن و تقویت مژه ها می شوند. در لیفت و لمینت مژه ها از محل رویش به صورت فر قرار خواهند گرفت و طول آنان نیز بلند تر خواهد شد. لیفت مژه باعث می شود تا طول ان بلند تر باشد و ضخیم تر نمایش داده شوند. در لمینت نیز دقیقا خروجی کار همانند لیفت است اما با این تفاوت که ضخامت مژه ها بیشتر بوده و شبیه زمانی می باشد که شخص از فرمژه و ریمل استفاده نموده است. باید توجه داشت که در لمینت مژه عموما از رنگدانه های خاص استفاده می شود که می توانند به مژه ها رنگی متفاوت ببخشند.

لیفت و لمینت مژه جز آرایش نیمه دائم می باشند. به صورت کلی لیفت حدود 2 تا 3 ماه و لمینت در حدود 2 هفته بر روی مژه ها باقی می ماند. در نظر داشته باشید که این دو روش هیچ کدام ارجحیت بر دیگری ندارند و در واقع لیفت به عنوان پیش نیاز لمینت معرفی می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آموزش اکستنشن مژه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش آرایشگری

عوارض لیفت و لمینت مژه:

در این روش از چسب ها و مواد شیمیایی مخصوص برای ثابت نگه داشتن مژه ها استفاده می شود. این مواد شیمیایی برای چشمانی که حساس بوده و یا پوست هایی که مستعد آکنه و اگزما هستند، می تواند حساسیت یا آلرژی ایجاد نماید.

انجام لیفت و لمینت مژه در خانه توصیه نمی شود زیرا این روش زیبایی با مواد شیمیایی سرو کار دارد که در صورت عدم داشتن تخصص لازم موجب آسیب های جبران ناپذیر می شود. پیشنهاد می شود، حتما قبل از انجام لیفت و لمینت، یک تست آلرژی انجام شود. در زیر برخی از عوارض این روش لیست شده اند:

  • احتمال ریزش مژه ها وجود دارد.
  • ممکن است چسب های مورد استفاده باعث از بین رفتن غشای سلولی چشم شوند.
  • احتمال وارونه شدن مژه ها وجود دارد.
  • در صورتیکه در زمان لیفت و لمینت بهداشت رعایت نشود، باعث ایجاد تورم و تاری دید خواهد شد.
  • این روش دارای هزینه بسیار بالایی است.
  • لیفت و لمینت می بایست هر دو الی 3 ماه تکرار شوند.
  • اگر طی24 ساعت اولیه آب و یا اشک از مژه ها رد شود و با مواد کراتینه ترکیب شوند می توانند صدمات جبران ناپذیری را به چشم وارد کنند.

بیشتر بخوانید... آموزش ناخن

منابع: https://www.almasneshansalon.com/

http://gymju.ir/