سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عوارض کاشت ناخن

کاشت ناخن یکی از روش هایی است که موجب می شود ناخن ها زیباتر و مرتب تر به نظر برسند. روش های دیگری مانند مانیکور و پدیکور برای منظم شدن ناخن ها نیز وجود دارد.امروزه بسیاری از خانم ها برای اینکه استایل خود را تکمیل نمایند و زیبایی دستان خود را بهبود ببخشند، از این روش بهره می برند. با مجله ورزش، سلامتی و رژیم غذایی همراه باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون آموزش کاشت ناخن کلیک کنید.

آشنایی با عوارض کاشت ناخن:

  1- برای کاشت ناخن عموما از چسب ها و مواد شیمیایی استفاده می شود. که این مواد منجر به ایجاد واکنش های آلرژیک بدن می شود. این مواد می توانند باعث ترک خوردگی ناخن طبیعی شوند و بر روی آنها شکاف های عمیق ایجاد کنند.

2- چسب هایی که بر روی ناخن زده می شوند، امکان تنفس بافت ها و گردش هوا را سلب می نمایند. به همین دلیل مکانی خوب برای رشد قارچ ها فراهم می آورند. کاشت ناخن می تواند بافت ناخن طبیعی را به صورت کامل از بین برده و تغییر دهد.

بیشتر بخوانید... آموزش پوست

3- چسبی که برای کاشت ناخن استفاده می شود عموما دارای یک گاز سمی می باشد. که می تواند بر روی سیستم تنفسی افراد تاثیر گذاشته و گاها موجب مسمومیت های شدید شود.

4- وقتی شما اقدام به کاشت می نمایید، اکسیژن رسانی به بافت های ناخن انجام نمی شود. لذا این امر باعث می شود تا ناخن ها به مرور کدر و زرد شود.

بیشتر بخوانید... آموزش تاتو

5- افرادی که دارای پوست های حساس هستند، معمولا در اطراف محل کاشت ملتهب شده و قرمز می شود. گاها در بعضی از افراد مشاهده شده که پوست در این نواحی به صورت خط خط و پوسته پوسته تغییر می یابد.

6- کاشت ناخن می تواند قاب اصلی ناخن را از بین ببرد و ریشه آن را نابود ساز به طوری که رشد و بازسازی ناخن طبیعی صورت نگیرد.

7- برخی افراد قصد دارند از این روش برای طولانی مدت استفاده کنند. کاشت می تواند موجب ایجاد درد شود و ناخن طبیعی را کاملا از بین ببرد. با نازک تر شدن غشای ناخن، تاثیرات چسب و مواد شیمیایی راحت تر به لایه های زیرین رسیده و باعث آسیب رساندن به بدن می شود.

8- اگر کاشت در محیط های بهداشتی صورت نگیرد باعث انتقال انواع بیماری های پوستی خواهد شد. انواع اگزما های پوستی از این طریق امکان بروز دارند.

جهت شرکت در دوره های آموزش آرایشگری بر روری لینک کلیک کتید.

منابع: الماس نشان