سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید یک سنسور نشت آب بخرید؟

 

مهم نیست که متراژ خانه شما چقدر است، صاحب خانه هستید یا اجاره نشین، خیلی تمیز است یا خیلی شلخته؛ با وجود همه ی این ها، بسیاری از ما خانه را پناهگاه خود می دانیم و همه کار می کنیم تا آسیبی به آن نرسد. متاسفانه فاکتورهایی مثل سرقت، آتش سوزی و نشت آب می توانند باعث آسیب به خانه و اهالی آن شوند. این آسیب می تواند هم جنبه ی مالی و هم جنبه ی جانی داشته باشد که گاهی هم جبران ناپذیرند.

کسانی که خانه ی خود را بیمه می کنند، بیشتر از حوادث دیگر، به دلیل نشتی و ترکیدگی لوله ها از شرکت های بیمه جبران خسارت می گیرند. آب به راحتی می تواند از سقف، لوله کشی ساختمان یا از منابع دیگر مثل تجهیزات معیوب به بیرون نشت کند. علاوه بر این، حتی مقدار کمی از آب می تواند در بلند مدت به دیوارها، سقف، کف یا سایر اجزای خانه آسیب برساند. به همین دلیل، در اینجا می خواهیم از ابزاری حرف بزنیم که نقطه پایانی برای تخریب خانه بر اثر نشتی آب است: سنسورهوشمند نشت آب.

نشانه های نشت آب در خانه

مبلغ غیرعادی قبض آب به همراه عدد بالای میزان مصرف در کنتور آب، نشان دهنده ی وجود نشتی آب در خانه است.

سنسور نشت آب هوشمند به چه دردی می خورد و چه مزایایی دارد؟

سنسور های نشت آب انواع مختلفی دارند و هر یک کارهای متفاوتی انجام می دهند. با این حال، سنسورهای نشت آب هوشمند مثل آنچه که ما با برند اویو تولید می کنیم، شما را از وجود نشتی یا ترکیدگی در لوله های آب مطلع می کند. قسمت جالب ماجرا آنجاست که این سنسورها قابلیت اتصال به Wi-Fi خانه را دارند و با ارسال پیام به تلفن همراه هوشمندتان حتی اگر در خانه حضور نداشته باشید، شما را در جریان ماوقع قرار می دهند.

سنسور نشت آب چگونه کار می کند؟

با نصب سنسور نشت آب، تمامی نشتی ها صدادار می شوند! سیستم الکترونیکی تشخیص نشت آب بر اساس قوانین آکوستیک یا قوانین اصوات عمل می کند. این دستگاه الکترونیکی که جزئی از سیستم امنیتی هوشمند  خانه هوشمند محسوب می شود، با استفاده از طول موج صدای آب نشت کرده، منبع آن را یافته و به شما اطلاع می دهد.