سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شعبده بازی در برنامه عصر جدید

امروزه ابزار های زیادی برای شعبده بازی وجود دارند تا بتوانیم با آنها مردم را سرگرم خود کنیم و دقایقی را با آنها بگذرانیم.
اما این حرفه نیاز به مهارت های زیاد اجرایی دارد و افراد تازه کار همیشه سوتی هایی میدهند که باعث میشود آن حقه های جذاب بر ملا شوند.
از طرفی دیگر افرادی هستند که با تجربه و سابقه بسیار توانستند سخت ترین شعبده و حقه ها را به راحتی هرچه تمام اجرا میکنند و همه را به خود خیره میکنند.
پس از مدت ها در ایران برنامه ای در شبکه های تلویزیونی پخش شد به اسم عصر جدید که استقبال فراروانی از طرف مردم مواجه شد.

در این برنامه استعداد ها بر روی صحنه می آیند و هنر خود را در سن به نمایش میردم میگذارند. در میان فردی بسیار توجه ببیننده ها را به خود جلب کرده است که با استعداد اجرایی که دارد حقه و شعبده ها را به خوبی اجرا میکند ، سعید فتحی روشن نام فردی است که این نمایش را در جلوی دوربین انجام میدهد و مردم را بهت زده میکند . اما راز شعبده بازی فتحی روشن چیست؟
خیلی ها به دنبال این موضوع هستند تا از کار این شعبده باز سر در بیاورند و از سردرگمی این اجرا خارج شوند. از همین رو پای گوشی و سیستم های خود مینشینند و شروع به سرچ کردن در اینترنت میکنند تا راز و ترفند این حقه را پیدا کنند.

اخیرا کرنومتر فتحی روشن خیلی جنجال به پا کرده است و او توانسته با یک تلنولوژی هوشمند جمعیتی را درگیر خودش کند.
همانطور که مشاهده کردید، انسان های عادی هم می توانند با استفاده از فناوری روز کارهای شگفت انگیزی انجام دهند. با همین تکنولوژی ریموت کنترل می توان محل کار یا منزل را از راه دور تحت تسلط خود درآورد، از بروز سرقت جلوگیری کرد و امنیت خانه را بالا برد. به تعبیری شما هم می توانید کریس آنجل خانه خود باشید و با هوشمند سازی خانه کاری کنید که افراد دیگر از سیستم اتوماسیون خانه تان حیرت کنند.