سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کامپوزیت دندان بهتر است یا بلیچینگ

اگر می خواهید بدانید که بلیچینگ دندان بهتر است یا کامپوزیت ، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

بلیچینگ دندان بهتر است یا کامپوزیت

انواع مختلفی از محصولات سفید کننده دندان و خمیردندان ها، ژل های سفید کننده دندان و سفیدکننده وجود دارد که بدون نسخه در درسترس همه هستند و برخی هم برای بلیچینگ دندان خود از محصولات بدون نسخه مصرف می کنند.

بیشتر بخوانید... ایمپلنت دندان

خمیر سفید کننده دندان

از هر نوع سفید کننده دندان برای از بین بردن لکه های سطحی دندان استفاده می شود و حاوی ساینده های ملایم است و برخی خمیرها نیز هستند که باعث تقویت دندان ها می شوند زیرا حاوی فلوراید هستند .مانند خمیر دندان های حاوی فلوراید . و برخی از خمیردندان های سفید کننده حاوی مواد فعال دیگری هستند که ساینده هستند و می توانند لکه های دندان را از بین ببرند.

ژل سفید کننده دندان

ژل سفید کننده دندان ژل هایی است که حاوی پراکسید هستند و از طریق یک برس کوچک روی سطح دندان قرار می گیرند و دستورالعمل استفاده براساس قدرت پراکسید متفاوت است.

سفید شدن دندانها با شستشو

شستشو کننده دهان یک محصول سفید کننده مدرن است. سفید کردن شستشو مانند انواع دیگر دهانشویه ها است، زیرا دهان را تازه می کند و به کاهش بیماری لثه و پلاک های دندانی کمک می کند، اما این محصولات حاوی موادی مانند پراکسید هیدروژن در برخی دیگر هستند که دندان ها را سفید می کنند.

سفید شدن دندان ها توسط پزشک

یک پزشک سریع ترین راه برای سفید شدن دندان های شما فراهم می کند. با سفید کردن در کلینیک دندانپزشکی، پزشک محصول سفید کننده را مستقیماً روی دندانهای شما می ریزد. از این محصولات می توان با گرما، نور مخصوص یا لیزر استفاده کرد.

سفید کردن دندان با لیزر

سفید کردن دندان با لیزر یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی دندان در حال حاضر است و این روشی است که شامل قرار دادن ژل سفیدکننده روی دندان است. سپس این ژلی که بر روی دندانها ریخته شده است توسط لیزر گرم می شود.

قالب های سفید کننده دندان

قالب های سفیدکننده دندان یکی از آسان ترین و سریع ترین راه ها برای درمان رنگدانه و ظاهر دندان ها به حساب می آید.

از خدمات کلینیک تاج به دندانپزشکی بارداری، دندانپزشکی کودکان، طرح لبخند و... میتوان اشاره کرد.