سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتودنسی دندان قبل و بعد

در این مقاله قصد داریم نکات و مسائل مربوط ارتودنسی دندان قبل و بعد از انجام آن بپردازیم.

تاثیر ارتودنسی دندان قبل و بعد از انجام آن

با قرار دادن دندان و فک در یک راستا، ارتودنسی ها می توانند تاثیر مثبتی بر شکل و ویژگی های صورت شما بگذارند. اگر یک مورد خفیف را مانند فضای ایجاد شده بین دندان ها و یا شلوغی بیش از حد دندان ها در نظر بگیریم، باید بدانید که لبخند بیشترین و مهم ترین چیزی است که می توان برای بهبود آن در نظر گرفت. با این حال موارد شدید تری هم مانند اوربایت وعدم تعادل فک و صورت می‌تواند تحت تاثیر مسائل منفی قرار بگیرد.

هنگامی که دندان‌ها و فک ها تراز می‌شوند تقویت صورت و لبخند بسیار چشمگیر می شود. متخصصان ارتودنسی در تعادل عملکرد و زیبایی نقش بسیار مهمی دارند و این به این معنی است که آن ها دانش کافی را دارند تا عدم انطباق را به گونه‌ ای اصلاح کنند که سلامت دهان و دندان شما به خطر نیفتد.

ارتودنسی دندان قبل و بعد

اگر به چهره شخصی در قبل و بعد ارتودنسی دندان هایش نگاه کنید و به آن دقت کنید شاید برایتان هنوز هم مانند قبل از درمان ارتودنسی به نظر برسد؛ اما هدف این است که بهترین لبخند و بهترین ویژگی های صورت آن فرد نمایان شود. درمان ارتودنسی دندان برنامه ‌ریزی و وقت زیادی می طلبد و به همین دلیل شما باید برای درمان ناهنجاری های دندان و فک تان به متخصص ارتودنسی مراجعه کنید.

نکاتی که باید قبل از درمان ارتودنسی بدانید

دریافت بریسها با انواع مختلف فلزی، سرامیکی، نامرئی و حتی بریس هایی که رنگ های سرگرم کننده دارند، می تواند یک درمان جذاب و نتیجه بخش را برای دانش آموزان مقطع راهنمایی ایجاد کنند. درمان ارتودنسی فقط برای ترمیم لبخند شما نیست. این درمان به اصلاح دندان ها، مشکلات تراز دندان و فک و در نهایت سلامت دهان و دندان کمک می کند.

نکاتی در مورد بعد از نصب ارتودنسی دندان

باید بدانید که ارتودنسی ها مانند یک تعهد هستند که باید همیشه به آن ها وفادار باشید. برای اطمینان از پیشرفت صحیح درمان، باید پس از نصب بریس بر روی دندان، هر 4 الی 6 هفته به متخصص ارتودنسی خود مراجعه کنید تا روند درمان و مشکلاتی که ممکن است در طول درمان با آن مواجه شوید را بررسی و حل کند.

از انواع ارتودنسی به ارتودنسی الاینر، ارتودنسی متحرک، ارتودنسی نامرئی و... میتوان اشاره کرد.