سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ارتودنسی پنهان راه حلی برای رهایی از سیم دندان

ارتودنسی پنهان جزوی از انواع ارتودنسی میباشد که در میان بزرگسالان طرفداران زیادی دارد. اگر در حال حاضر از سیم دندان استفاده می کنید، قطعا به دنبال دندان هایی مرتب هستید. وجود سیم‌ها و فنر ها در دهان بیمار، بسیار آزار دهنده است؛ اما می تواند به داشتن دندان های صاف و مرتب کمک کند. روش‌های مختلفی برای پنهان کردن بریس های روی دندان وجود دارد که شما می توانید با استفاده از این روش در هنگام درمان ارتودنسی براکت ها را به پشت دندان های خود ببرید. به طوری که حتی اطرافیان نیز از انجام ارتودنسی شما خبردار نشوند.

بیشتربخوانید... ارتودنسی متحرک چیست؟

ویژگی های ارتودنسی پنهان

از ویژگی هایی که سبب می شود افراد به استفاده از ارتودنسی پنهان ترغیب شوند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم وجود بریس ها بر روی دندان

ارتودنسیپنهان می تواند یکی از بهترین روش ها برای ایجاد لبخند زیبا و چهره جذاب باشد. با استفاده از این روش با گذشت زمان شما خواهید توانست دندان های صاف تر و مرتب تری را داشته باشید، بدون اینکه سیم های ارتودنسی در دهان شما نمایان باشد. این نوع ارتودنسی در سطح داخلی دندان ها قرار می گیرد. در ارتودنسی پنهان بریس ها مانند ارتودنسی معمولی نیستند، بلکه این بریس ها به سطح پشت دندان ها متصل شده و از بیرون قابل ملاحظه نیستند. در حالی که بریس های معمولی در سطح جلویی دندان های بیمار قرار می گیرند و هنگامی که بیمار صحبت می کند به طور کامل بریس ها قابل مشاهده هستند.

بیشتربخوانید ... ارتودنسی همزمان با عمل بینی

  • سرعت بالا درمان

درمان سریع از دیگر ویژگی های ارتودنسی پشت دندان و یا پنهان است که سرعت درمان با ارتودنسی را بالا می برند و برای هر کس که می خواهند ارتودنسی دندان انجام دهند در کمتر از دو ماه دندان ها به موقعیت مناسب خود باز می گردند. سیم های ارتودنسی پنهان یکی از آسان ترین شیوه های ارتودنسی شناخته می شود که به بریس های تعبیه شده اجازه می دهد سیم ها بدون سفت شدن دستی، به صورت خودکار جابه جا شوند. از این رو، در درمان ارتودنسی یک نیروی منظم بر دندان ها وارد می شود که وظیفه منظم کردن دندان ها را به آسانی بر عهده می گیرند و بیمار نیاز به مراجعه مداوم به نزد متخصص ارتودنسی را نخواهد داشت.

منبع: مجله ارتودنسی دندان