سفارش تبلیغ
صبا ویژن

با این چند نکته ساده، لاک زدن را راحت تر و بهتر انجام دهید

 

اگر جزء علاقمندان به لاک هستند و همیشه به ناخن هایتان لاک میزنید، شما را به خواندن این مقاله دعوت میکنیم. در این مقاله تعدادی ترفند ساده (آموزش آرایشگری خوب) که بهتر است در هر بار لاک زدن مورد استفاده قرار دهید، معرفی شده است که روند لاک زدنتان را آسان و بهتر میکند. با وبسایت آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشد.

بهترین راه حل برای خشک شدن سریع لاک ناخن

لاک ماهیتی مایع دارد و مدتی پس از اعمال شدن روی ناخن(آموزش کاشت ناخن) طول میکشد تا به طور کامل خشک شده و خودش را بگیرید. اگر حوصله ندارید که صبر کنید و یا کار ضروری دارید که باید زودتر انجام دهید، قبل از لاک زدن یک کاسه پر از آب و یخ بیاورید و پس از اتمام لاک زدن دست یا پای خود را درون کاسه قرار دهید.

خشک کردن لاک با اسپری های ضد چسبیدن مواد غذایی

اگر تاب و توان قرار دادن دست و پا در کاسه آب یخ را ندارید راه دیگری برای خشک شدن سریع لاک ناخن به شما پیشنهاد میکنیم. اسپری هایی وجود دارد که حلاوی موادی است که مانع از پسپیدن مواد غذایی به هم میشود. این اسپری ها ضرری برای شما ندارند و میتوانید از آن ها برای خشک کردن سریع لاک استفاده کنید.

حباب های هوای اضافی داخل لاک را اینگونه ازمیان بردارید

حتما برای شما هم پیش آمده که هنگام آغشته کردن قلموی لاک به محتویات آن حباب های کوچک زیادی روی آن ایجاد میشود. این حباب ها کار لاک زدن را دشوار تر میکنند و باید آن ها را از بین برد. بهترین راه برای از بین بردن این حباب های کوچک داخل لاک این است که شیشه حاوی لاک را بین کف هر دو دست خود قرار داده و به غلطک به سمت جلو و عقب حرکت دهید.

برای جلوگیری از خشک شدن اطراف لاک اینکار را انجام دهید

اگر میخواهید زحمت باز کردن درب و خشک شدن دهانه بطری را تجربه نکنید حتما پس از هر بار استفاده از لاک مقدار کمی ازلین به اطراف درب بزنید. برای اینکار مانند تصویر زیر از یک گوش پاک کن استفاده کنید. با اینکار درب بخش درب آن خشک نخواهد شد و هر بار به راحتی باز و بسته خواهد شد.