سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آشنایی با براشینگ مو

با براشینگ مو چقدر آشنایی دارید؟ هر خانمی به براشینگ مو نیاز دارد و از ساده ترین ابزارهای که در انجام براشینگ باید آن را داشته باشید سشوار و یک برس است که در دسترسی اکثر خانم ها وجود دارد پس با یک سشوار و برس به راحتی می توانید موهایتان را زیباتر کنید. اگر الان خیلی کنجکاوید که از براشینگ مو بیشتر بدانید پس با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان همراه باشید.

براشینگ مو چیست؟

به تقسیم بندی و حالت گرفتن موها بوسیله حرارت سشوار را براشینگ مو می گویند، که به صاف و خوش حالتی مو کمک می کند پس اگر موهای فری دارید براشینگ را فراموش نکنید.

انواع براشینگ مو

  • براشینگ موهای کوتاه

اگر موهایتان کوتاه و کم پشت است بهترین راه حجم دادن به مو و بلند کردن آن بوسیله دستگاه های فرم دهنده مثل سشوار، اتومو و… می باشد.

  • براشینگ موی بلند و متوسط

برای این نوع براشینگ در دوحالت می توانید سشوار بکشید سشوار از داخل یا سشوار از بیرون بعد از انتخاب نوع مدل موها را به چهار قسمت تقسیم بندی کنید برای راحتی کار از سایز بزرگ برس های گرد و تخت اینکار را به راحتی انجام بدید.

  • براشینگ موی فر

اگر موهای مجعد و وزی دارید و می خواهید این وزی از بین برود بهتر است از اسپری های دو فاز استفاده کنید و مستقیم سر پخش کننده سشوار را روی مو بگیرید و از سشوار کم قدرت استفاده کنید.

طریقه براشینگ مو

برای اینکه یک شینیون و براشینگ خوب را داشته باشیم و برای نتیجه گیری بهتر موها باید تمیز باشند و تا حدودی خشک شده باشند سپس آنها را به 4 قسمت تقسیم بندی کنیم:
ابتدا موها را از فرق وسط تا انتهای گردن به دو قسمت تقسیم می کنیم سپس از وسط فرق سر تا نوک هر گوش یک فرق دیگر باز می کنیم و گیره می زنیم. لایه پشت سر را باز کرده و سشوار می کشیم.

برای افرادی که علاقمند مدل مو ساده هستند براشینگ یا سشوار موها بهتر است، در اصل فرق شینیون و براشینگ مو در این است که زمان انجام براشینگ مو نسبت به شینیون کوتاه تر است و برای مهمانی های غیر رسمی بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

اگر آمادگی آموزش براشینگ حرفه ای را در خود می بینید پیشنهاد می کنیم  دوره های آموزش آرایشگری را زیر نظر اساتید حرفه ای در سالن زیبایی الماس نشان تجربه کنید.

بیشتر بخوانید

·       آموزش اکستنشن مو

·       آموزش اکستنشن مژه

·       آموزش تاتو صورت