سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چند توصیه برای درست تمیز کردن دندان ها

امروزه رعایت بهداشت دندان و دهان از ارزش والایی برخوردار است و مسواک زدن نیز از مرسوم ترین راه های رعایت بهداشت است که شما باید سعی کنید تا هر روز از آن استفاده کنید ولی این نکته را بدانید که مسواک مداوم نیز تنها راه نیست و ما به شما چند توصیه برای درست تمیز کردن دندان هایتان را به شما معرفی میکنیم تا با رعایت آن ها هر چه بیشتر به بهداشت دهان و دندان خود رسیدگی کنید.

بهتر است بدانید

·       سلامت دندان

·       ترمیم و زیبایی دندان

مسواک زدن شما باید در حد معمول باشد زیرا اگر این کار را به طور کامل انجام ندهید میکروب هایی در بین دندان و لثه های شما گیر خواهد کرد که این مورد باعث از بین رفتن لثه ها خواهد شد و پوسیدگی دندان و اگر هم خیلی محکم مسواک بزنید باعث خراش و آسیب رسیدن به دندان های شما خواهد شد و اتصال محکم و درست لثه با دندان هایتان سست خواهد شد و در نهایت باعث عفونت و آسیب جدی‌تر لثه ها خواهد شد. پس همیشه سعی کنید مسواک زدن خود را در حد معمولی نگه دارید. با بهترینکلینیک دندانپزشکی در جنت آباد همراه باشید.

چند توصیه برای درست تمیز کردن دندان ها

1.زمان کافی برای مسواک زدن بگذارید

همیشه سعی کنید تا واقعا سه تا چهار دقیقه از روز خود را صرف مسواک زدن و رسیدن به بهداشت دندان هایتان کنید و این زمان صرف کردن ربطی به برقی یا دستی بودن مسواک شما ندارد.

2.همیشه با نظم مسواک بزنید

معمولا همه ما عادت داریم تا دندان‌های جلویی‌مان را بیشتر مسواک بزنیم زیرا بیشتر در معرض دید ما هستند حتی گفته شده افراد راست‌دست طرف راست دهان‌شان و افراد چپ دست، طرف چپ دهان‌شان را نادیده می‌گیرند در مسواک زدن که این کار اشتباه است.

3.استفاده از مسواک های دارای موهای نرم با بلندی‌های متغیر

شما بهتر است در انتخب مسواک‌‌هایتان هم دقت کافی را به کار ببرید و از مسواک های نرم برای مسواک زدن استفاده کنید زیرا این مسواک ها برای لثه‌ و دندان های شما مناسب‌ترند نسبت به بقیه نوع از مسواک ها همچنین این مسواک ها کار تمیزکردن میان دندان‌هایتان را نیز بهتر انجام می‌‌دهند.

از خدمات کلینیک تاج به ایمپلنت دندان، لمینت دندان، ونیر کامپوزیت و... میتوان اشاره کرد.